Wednesday, November 5, 2014

RedONE Postpaid Plan Hanya RM8 sebulan..Sangat Jimat!!!

Assalamualaikum dan selamat Sejahtera. Mengapa saya kata Plan RedONE adalah sangat JIMAT? Tapi sebelum tu, apa kata saya senaraikan talian telefon yang pernah saya guna dari tahun 2000 - 2014.
  1. Maxis Hotlink prepaid
  2. TM touch
  3. Maxis prepaid
  4. TuneTalk prepaid (2011)
  5. Celcom (2012 - Jun 2014)
  6. RedONE (Julai 2014 - sehingga sekarang)
Banyakkan? Untuk makluman rakan-rakan, saya sememangnya sudah malas untuk menukar talian telefon sejak menggunakan postpaid Celcom (2012). Masa belajar di Universti dulu memang pernah pakai prepaid sebab itu je yang boleh kawal budget harian saya. Masa dah kerja pun masih pakai prepaid dan pernah juga mengikuti program pendapatan pasif menggunakan prepaid.

Saya telah membuat kajian di internet dan mendapatkan maklumbalas daripada rakan-rakan yang sudah meggunakan RedONE di mana maklumbalas mereka mengatakan RedONE benar-benar telah memberikan penjimatan yang lebih berbanding telco lain. Justeru itu, saya turut menukar menggunakan RedONE dan ternyata kata-kata rakan saya adalah memang benar. Setelah 4 bulan menggunakan RedONE, dengan penjimatan yang sangat banyak, kini saya telah mendaftar sebagai agen RedONE.

Berikut adalah kelebihan yang ada pada RedONE dari skop pakej yang ditawarkan :
  1. Yuran Bulanan TERENDAH di Pasaran (RM8/bulan)
  2. Panggilan PERCUMA ke semua rangkaian RedONE tanpa had (kalau telco lain ada limit beberapa no sahaja)
  3. Komitmen Bulanan boleh KONGSI sesama line group (Main Line & Sup line 1-6)
  4. Kadar panggilan per minit ke SEMUA RANGKAIAN adalah MURAH (RM0.10, RM0.12, RM0.15)
  5. Kadar per SMS adalah MURAH (Sesama talian, RM0.05), (Lain-lain talian, RM0.10)
  6. Pakej DATA MURAH (1GB = RM25, 1GB+ = RM30, 2GB = RM40, 2GB+ = RM45 dan banyak lagi)
  7. Dan banyak lagi kelebihannya
Di sini saya sertakan bukti bil saya :

Nak tahu tak bil di atas ini adalah bil untuk 2 talian telefon iaitu saya dan isteri. Saya mengambil pakej RM8 serta data, 1GB+ (saya) dan 1GB+ (isteri) di mana yuran bulanan adalah dalam lingkungan RM90 - RM130. Untuk makluman kawan-kawan, dahulu bil bulanan saya juga dalam lingkungan ini tetapi tidak mendapat pakej data untuk saya dan isteri. Di sini saya telah mendapat penjimatan sebanyak RM60 (Data 1GB+) berbanding telco sebelum ini.

Saya tidak memaksa anda untuk tukar talian telefon anda tetapi saya sekadar berkongsi pengalaman penjimatan menggunakan RedONE. Jika kawan-kawan berminat untuk mendaftar talian RedONE, sila hubungi saya seperti no talian yang tertera di bawah :

No. Hp : 019-277 5449 (amin)
What App : 019-277 5449
E-mail : aminrotu@gmail.com

Anda juga boleh mendaftar online DI SINI

Pandangan Peribadi Dari saya
MOHD AMIN BIN AZMI
Pemilik Laman Web : www.homestaymurah.com
                      www.redonemurah.blogspot.com